måndag, april 03, 2006

Varför ser man om skräpfilmer?

Nu är kvällarna ljusa igen. Ett första riktigt vårtecken ändå. Jag gick förbi Idrottsparken häromdagen. Den lyser fortfarande vit av snö men snart doftar premiärgräset där igen. Om det nu blir något gräs. Man vet ju hur planerna ser ut under april-maj. Bättre lär det väl inte bli efter denna vintriga vinter.

Jag klottrade tidigare om att till exempel Aftonblaskan vill ha tips på nyheter. Jag vill ge dom ett annat tips; låt alla dessa irriterande pop-ups med reklam som kommer upp på deras sajt flyga och fara.

Jag har druckit för många koppar kaffe idag. Det kan bli svårt att sova.

Teven visade en film som jag tyckte mig känna igen. Tredje vågen. Jodå, den hade jag visst sett på bio en gång i tiden. Den var lika dålig nu. Varför såg jag den då igen? Kan man ju fråga sig. Jag ska fundera under veckan och komma med ett bra svar.

Inga kommentarer: