torsdag, april 13, 2006

En av alla idioter

Jag skrev om regn och vatten förra gången. Det skulle jag nog aldrig ha gjort. Varje gång man ska gå på fotboll så börjar det regna. Det satte också i att blåsa riktigt duktigt. Oj vad skönt det var!

IFK slog Östersund i Svenska Cupen med 2-0. Jag längtar till sommarkvällarna på Parken istället. Det här var riktigt vidrigt. Hoppas det är lite bättre till den 24:e. Då får man ju ändå vara under tak. Ska jag nämna något om matchen? Nä, jag skiter i det. IFK kan (hoppas jag) så mycket bättre än det här men vem f-n vill spela i regn och blåst? Och vem i farao ställer sig vid sidan om och glor på?? Jag, bland annat plus 600 till. Jaja, har man inget bättre för sig så....Man skulle kunna kalla det idioti. Jag är nog en av alla idioter i så fall.

Spelet då? Kommer IFK äntligen lämna denna dyngserie och gå upp i Allsvenskan? Låt mig säga som en viss Lorry-medlem; "Allsvenskan? ähhhhh...jag är skeptisk" Det vore kul om dom kan lära sig att passa inom laget något år. Jag längtar redan.

Nu är det påsk. Hoppas vi får den sol och värme som nu utlovas. Skulle verkligen vilja bli dränkt i sol nu för efter det här tar det tid att tina upp.

Vi säger väl det så länge då.
Glad Påsk!!

Inga kommentarer: