onsdag, april 19, 2006

Skogen för ett år sedan

Det är vår på riktigt. Äntligen. Och sommaren kommer snart. En försmak redan till helgen enligt väderraporterna som berättar om 15 grader. Ljuv musik det. Idag blev jag nostalgisk för ett ögonblick. Ja, så nostalgisk att jag tänkte tillbaka för nästan exakt ett år sedan. Då följde kameran med på en joggingtur i skogen, eller ja..kameran blev nog en ursäkt för att stanna och fota istället för att springa så mycket..men i alla fall. Här kommer bilderna och jag får nästan känslan av att gå där i skogen igen. Det skulle jag nog gjort en dag som denna om jag hade en skog tillräckligt nära mig men det var en väldigt trevlig dag detta ändå. Våren är här, sommaren kommer snart och mycket härligt att se fram emot.

Okej, här kommer bilderna från skogen för ett år sedan.

Träd faller efter stormen Gudruns framfall

Här sprang jag och vrickade nästan foten..

Här var det lite ofarligare..även om jag nästan snubblade minns jag

Jaha, det här var innan jag köpte riktiga joggingskor..

Här fick jag ännu en anledning till att stanna och fota..

Hörru Gudrun, vad har du ställt till med i min fina skog??

Inga kommentarer: