torsdag, april 09, 2009

Tintin on the wall


Idag var jag förbi Gallerix och köpte två snygga ramar och ramade in två bilder från min Tintin-kalender. Nu hänger två läckra Tintin-tavlor på min hallvägg. Snyggt! Mer ska det bli dessutom. Bilderna jag hängde upp nu är från De sju kristallkulorna samt Tintin i Amerika. I sommar får det bli ett besök hos Tintinbutiken i Gamla stan och leta upp några fina affischer också.


Jag gillar Tintin, okej?


Idag var det också dags att glida förbi Halvars och ta säsongens första glass i vårsolen. Gött. Under en promenad förbi Nya Parken lyckades jag spana in tre styck IFK-ledare och en styck spelare. Stefan Hellberg, Gädda Hansson, Sören Cratz och Petru Racu för att vara mer exakt. På lördag smäller det.
Nya Parken ser dock inte ut att vara redo för invigning den 20 april men jag antar att det jobbas övertid i påsk..

Inga kommentarer: