torsdag, april 02, 2009

Äppelöga jag vill inte störa

Våren kom, vi ställde fram klockorna och utöver det första dygnets övertrötthet är vi nog alla en aning piggare. Våren och ljuset gör det. Mellan 1 november-31 mars är jag mer en zombie än människa. Likt björnen vill jag gå i ide. Nu är jag tillbaka med ny energi. Jag älskar redan den här våren. Den ska bli bra och sommaren kommer att bli fantastisk.

Det är tid att vakna.

En smula av beslutsångest tynger mig dock. Jag vet inte riktigt vad jag vill, om jag någonsin har vetat det men, ja det löser sig..

Fotboll! Med våren och värmen kom suget efter att gå på fotboll tillbaka. Så sent som för några dagar sedan undrade jag var passionen för mitt IFK tagit vägen men nu har den hittat till mig igen. 2009 ser jag med nya ögon, hoppas på fartfylld & teknisk anfallsfotboll och konstaterar att Allsvenskan är ointressant.


Bäst just nu: Våren & Anna Järvinens Äppelöga
Den kan du ladda ner helt lagligt här.
(låten alltså, våren går ännu inte att ladda ner vad jag vet)

Inga kommentarer: