onsdag, april 08, 2009

500

Blogginlägg nummer 500.
Är det nu man ska bestämma sig för om man ska fortsätta vara dyngspridare eller låta bloggen gå i graven?
Nä, jag fortsätter lite till tror jag.

Idag vankades det fotboll och jag brände in ett antal penningar på oddset och jag måste säga att jag var ganska nära att kamma hem storkovan. Jag satsade 7-0 till Barcelona vilket tyvärr stannade vid 4-0 sedan dom slog av på takten. Synd. Närmare var jag på Liverpool-Chelsea som slutade 1-3 där jag i sista stund slängde in en tia på 0-3.

Nu kommer det bli en del fotboll här i fortsättningen eftersom mitt kära IFK sparkar igång säsongen strax samtidigt som Arsenal intensfierar sin så det är lika bra du vänjer dig eller går härifrån.

IFK ja, slog Enskede IK i Svenska cupen med imponerande 2-1. IFK gör en Arsenal och låter kidsen kryddat med en och annan pensionär lira i cupen. Nåja, en seger är alltid en seger och på lördag börjar Superettan.

Om den fotboll som spelas där ska vi inte prata högt om men det ska bli härligt att se vitablå springa in på Parken igen.

Till sist något som inte handlar om fotboll.

Lisa Ekdahl. Ny skiva på utrikiska. Den är jag nyfiken på men i ipred-samhället får man väl hoppas att den reas ut om en inte alltför avlägsen framtid..

Inga kommentarer: