fredag, april 03, 2009

I dagsljus ser man på tok för mycket

Jag bloggar så ofrekvent att jag glömmer lösenordet. Jag tror det är positivt.

Fotbollsådran i mig har så smått börjat puttra. Snart kanske den kokar. IFK Norrköping krossade ÅFF i Turkiet. 2-0 efter tolv minuter blev..2-0. Stabilt. Svårt att dra några slutsatser av en rad matchreferat men det verkar ju lovande. De enda förhoppningarna jag har i år är att IFK börjar rulla boll igen.

Nu har IFK och PF också enats så det blir tjo och tjim på Parken. Trevligt att läsa även om jag inte kommer att stå i klacken men förhoppningsvis får jag plats i närheten så man kan känna den rätta atmosfären. Mycket får man veta om den Nya Parken men den viktigaste frågan hittar jag inte nånstans. Var ska dom ha pubarna???

Jag har fått bort lite skit (mest damm) ur lägenheten. Ibland blir det lite för uppenbart hur mycket damm jag samlar på när vårsolen lyser in. Nu belönar jag mig själv med en Starobrno 3,5.

Det kunde minsann varit mycket värre.

Inga kommentarer: