onsdag, april 22, 2009

Spelblogg 2.0

Som ni arma stackare kanske minns försökte jag mig på en spelblogg här i vintras, då med skämtsporten ishockey som spelobjekt. Det gick sådär. Den absolut sista gången jag oddsade på ishockey var när Frölunda mötte HV71. Jag hade 1-4. HV71 gjorde 1-4. Frölunda tog då ut målvakten och matchen slutade 1-6. Tack så mycket. Efter det tappade jag allt förtroende för denna sport.

Nu ska jag med mina sista 5 kronor innan lön försöka vinna på fotboll istället.

Fem spänn att spela för alltså, då är Bomben det enda alternativet på Svenska Spel. Jag sparar en krona för ett eventuellt spel i morgon också men här är kvällens insatser:

Bomben
Malmö FF-Elfsborg
0-0,1-0,0-1,1-1
Häcken-Trelleborg
1-1
Chelsea-Everton
1-0
Manchester U-Portsmouth
2-0

Insats: 4 kr
Vinst: ???

Inga kommentarer: