söndag, februari 18, 2007

S ö n d a g

Hasse Backe i Fotbollskanalen angående att divan Etoo vägrar spela i Barcelona och huruvida man ska behandla sådana här egospelare:

Visst du behöver inte spela. Men då bötfäller vi dig och så får du träna med U-laget i 3 månader tills kontraktet har gått ut.

Power!

Det är rätt, det ska inte daltas med diviga superstjärnor eller vad säger du Lars-Roland?

Det är söndag och jag gör ingenting.

Det här är sköna dagar.

Sköna söndag.

Minns du ditt 80-tal? Jag kommer ihåg något i televisionen på söndagsmorgonar som hette Sköna söndag. Vem var programledaren?

Denna söndagskväll har ägnats åt lite fotboll och film. Två matcher från La-Liga. Valencia-Barcelona kanske inte slog underhållningen från IFK Norrköping-Enköping på konstgräset igår men i alla fall.

I morgon börjar jag inte förrän klockan 12 och det är jag glad för.

Jag hatar måndagar.
En bra låt förresten.

Jag hatar måndagar och framförallt dess tidiga morgonar.

Dagens newsflash är att Britney Spears rakat skallen. Nu säljerhon sitt hår på ebay. Jädrar, jag måste genast gå till Forex och växla till mig dollar så jag kan lägga ett bud.

Nu ska jag försöka slutföra sista mixen till Centrifug på tisdag.

Det blir bland annat Veronica Maggio, Öyvind Fahlström, L.T FISK och Ingrid Hedin. Henne ska jag mejla tror jag. Undrar om det finns någon fullängdare. Jag ska nog mejla L.T FISK också. Efter att ha lyssnat på det som finns att höra på hans webbplats vill jag höra mer.

Jag borde ju få skivorna skickade gratis eftersom dom ska spelas i studentradion..

Tycker ni inte?

Inga kommentarer: