tisdag, maj 30, 2006

Tisdagssmörja

Idag på stan såg jag två spelare i IFK. Nordbeck & Spong tror jag det var. Dom är lite svåra att känna igen men dom hade rakade huvuden. Kan ha varit Patrik Svensson ochså men han talar inte nollåttska. Jag hörde inte vad dom sa när jag passerade dom.

Det regnade idag. När kommer värmen?

I juli säger dom. Långt dit.

I morgon ska jag på en jobbintervju. Dom haglar inte över mig. Dessutom är jag förkyld lagom och typiskt nog. Men vi får väl se hur det går. Jobben brukar inte precis landa framför mina fötter.

Vadå nollåttska??

Upptäcker ny musik på http://www.hapna.com Anders Dahl & så en Italienare. Jag har tappat bort hans namn. Giuseppe tror jag det var. Surfa dit och ladda hem smakproven.

Stefan Sundström är en skön snubbe. På http://www.stefansundstrom.se finns mycket trevligt ljud, både med Stefan men också andra artister. Som Kjell Höglund. Stilen på hemsidan är verkligen Stefan Sundström. Den är härligt personlig. Det gillas starkt.

Snart fyller jag år. Inte för att jag vill bli äldre men det går inte att stoppa tror jag. Man kanske skulle frysa ner sig och tina upp sig om 100 år istället. Tänk då kanske IFK är uppe i Allsvenskan igen?

Jag har lovat att baka en tårta. Eller baka & baka..jag köper nog färdiggjorda bottnar på Ica men fyllningen och garneringen ska jag nog klara. Jordgubbar ska det bli.

Detta är målet.

Nu ska jag kurera min svidande hals så jag kan säga nåt på intervjun i morgon.

Inga kommentarer: