måndag, maj 29, 2006

Sommar sommar, kom nu då!

Sommaren är kort men snart kommer den. Inom kort. Jag vill inte vänta ända tills juli för att det ska bli sommar på riktigt.


Köping i helgen, bilden är tagen från den lilla, lilla perrongen i Kungsör där jag fick vänta på bussen i trekvart. Vädret var dock riktigt sommarlikt denna dag så helt hopplöst var det inte. Sedan kom bussen till Köping, denna buss var av modernaste sort. Troligen använd redan av dom gamla grekerna..

Det var kul där i Köping. Det finns tydligen 25 pizzerior i den staden. Vi besökte inte alla dock men kul hade vi men man blir väldigt seg av att ha roligt också..

Helgen passerade snabbt och hemma i Norrköping avslutade jag helgen med att gå på fotboll. Det borde jag ha undvikit. Det är lite plågsamt att se IFK så där urlöjligt dåliga. Jag minns ju dagarna med Hella & Sulo. Kommer dom åter?

Fan vet.

Inga kommentarer: