tisdag, mars 14, 2006

Vaknade

Vaknade precis upp ur alla drömmar jag så filosofiskt printade ner här nedanför.

Visst, jag skriver precis vad som faller mig in men det var någon som vänligt men bestämt påpekade att Dennis för i helvete, tror du att någon överhuvudtaget är det minsta lilla intresserat av fan du skulle drömma om, egentligen? Alltså nu får du banne mej ta och skriva något relevant här, innan vi somnar in allesammans. Nja, riktigt så sa du kanske inte men visst. Jag kan försöka berätta något också.

Till exempel, dagen. Denna tisdag. Hur passerade den? Nja, jag har varit alldeles försjunken (är det ett ord?) i att försöka klippa ihop olika ljudmixar. En del låter förfärligt. Jag hittade massa klipp från Caroline Lavelles sajt som jag försökte smeta ihop och på min gamla MiniDisc hörde jag en urdålig inspelad "Turning ground" Låten är underbar men det här var på den tiden jag inte hade någon som helst aning om det här med att ställa in nivåer. Som om jag har det nu, jag chansar ju mest och hoppas det ska låta hörbart.

Okej, klippt massa befängt ljud alltså. Men du måste väl ha gjort någonting annat vettigt? Nja, jag borde gått till någon frisör men något kom emellan. Vad var det? Jag minns inte.

Jag begriper egentligen inte hur dagarna bara passerar. Hur skulle detta gå om jag verkligen hade något meningsfullt att göra? Meningsfullt, beror väl på vad som är meningsfullt. Nej, hörrödu nu börjar du svamla igen! säger du, okej förlåt.

SENSATIONELL COMEBACK AV MAGDALENA FORSBERG kablar dom ut i medierna. Hon ska åka ett lopp i SM om en månad. Är det en comeback? I så fall är det mer sensationellt om jag skulle snöra på mej mina gamla fotbollsskor och sparka bollen bara en endaste gång.

Det där var inget svammel. Bara en åsikt om något väldigt ointressant. Jag skriver medans jag funderar på vad jag gjorde mer idag? Jo, promenaden genom stan. Den var inte alls så trevlig som man hoppas promenader i mitten på mars ska vara.

Snön kommer ligga kvar en bra bit in i april, säger SMHI.

Men gör det då så sticker jag nån annanstans.

Hej så länge.

Vi ses kanske i sommardrömmen ändå.

Inga kommentarer: