fredag, december 07, 2007

Så går det om man har en otroligt tråkig fredagskväll i ett regnigt Norrköping där man kan skriva hur lång titel som helst på blogger.com

Vad är klockan just nu? 22:45 drygt.

När gick du upp ur sängen i morse? 09:47

Vad har du ätit idag? pepparkakor, fishsticks med mos & juleskum.Vad har du på dig just nu? t-shirt, jeans.

Har du städat på ditt rum? jag ska snart julstäda.

Dagens händelser? gick till campus, träffade gruppen, planerade, gick hem, pluggade, lirade lite FM, mixade, åt mat, däckade i soffan.

Vad gjorde du igår? same shit different day.

Vilken film såg du senast? Linas kvällsbok.

Den bästa filmen? nej det var det inte. Eller jaha, bästa filmen är ju Before sunrise.

Hur många fingrar har du? har alla i behåll.

Flyter golfbollar? du får väl testa själv.

Var är du just nu? här!

Är det någon annan i rummet? bara demonerna.

Hur många signaler innan du svarar? jag svarar aldrig.

Skiter du ibland i att svara? är du blind?

Har du en bokhylla? ja

Om ja, vad har du i den? mest skivor.

Vilken årstid är bäst? sommaren

Vilken dag är bäst? vilken sommardag som helst.

Vad händer i sommar? åka till Rom och gifta mig med min käresta. Fast då behöver jag en date först.

Vad såg du senast på tv? På spåret.

Favorit program? inget som går nu i alla fall.

Vad köpte du senast? mat.

Veckans roligaste: måndagens intervju var ganska rolig faktiskt.

Veckans tråkigaste: att gå upp när man sover som skönast.

Veckans dummaste: dessa frågor.

Ris, pasta eller potatis? pasta

Hus eller lägenhet? lägenhet och sommarbostad vore väl fint.

Vara ihop eller singel? singel så länge jag inte finner rätt prinsessa.

Skid- eller solsemester? solsemester.

Dusch eller badkar? dusch i badkar.

Pussar eller kramar? kyssar.

Vill du ha en snigel på ögat? ja ge mig en!

Tom Cruise är: amerikan.

Vem är den bästa rapparen? Indira Gandhi kan inte tala svenska.

Tycker du det är skoj att svara på frågor? jag svarar för att dom är så korkade.

Hur mår du? bra om du slutar störa nu.

Vad är klockan nu? 22:53.

Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? ca 8 minuter av mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju alltid åka till Rom och gifta dig med AS Roma.