lördag, december 22, 2007

Mail on saturday? -Oops!

Jag fick post idag. På en lördag. Märkligt. Antingen jobbar posten helg för attfå ut alla julkort eller så har någon av mina grannar fått min post av misstag. Ett tredje alternativ är att vi i detta kvarter fått Newman som brevbärare...

Jag åker "hem" över julen i morgon. Jag har slagit in alla julklappar som mina närstående ska besudlas med. Det är ju tanken som räknas. Hoppas dom gillar mina tankar för några kvitton har jag fan inte sparat.
-------------------------------------------------------------------------
Ikväll är det fotbollskväll i SVT. Dokumentär om Nils Liedholm i SVT2 klockan 20.00f öljt av Fever Pitch! Den filmen har jag sett mer än jag har händer på fingrarna. Eller tvärtom. Den bör du särskilt se om du tillhör den skara som inte förstår detta med att vara ett fotbollsfan. Fast läs hellre boken förresten. Den förklarar saken ännu bättre än filmen.

"Would i care so much if it just were a game?!!?"

Klockan 21 nånting på SVT ikväll.

Inga kommentarer: