fredag, december 14, 2007

Lång natts färd mot okänt mål väntar

Så var det äntligen fredagkväll.

Hurra.

Va bra.

Eller inte.

Fredagskvällen/natten kommer att ägnas till att skrivauppsats. Tjohej va kul!

Hur ska detta gå när jag redan nu är helt hjärndöd efter attha varit i skolan från tidig morgon till sen eftermiddag, läggdärtill att min föda denna dag har bestått av en kopp kaffe.

Energilös är bara förnamnet.

Men jag har lösningen på problemet.

Min kompis Blossa 21% romglögg kommer att följa mig under en lång natts färd mot något som förhoppningsvis kommer vara användbart i slutändan. En lång natts färd blir det men jag kommer dela upp skrivandet i etapper.

Det första som måste göras är förstås inläsning av dom tunga böckerna jag har med mig från biblioteken.

Men först måste jag ha nåt att äta.

Ni röstar förjävla dåligt på min julpoplåts-omröstning för övrigt.

Inga kommentarer: