söndag, december 09, 2007

IFK är faktiskt allsvenskt

Så vare söndag igen. Jag kollar på youtube-klipp och dricker glögg.

Snart är det jul.

Va kul

I morgon är det måndag.

Fy fan.

----------------------------------------------------------

Beställde biljetterna till spelningen med Kent i Norrköping i februari. Det är ett tag dit och det lär inte bli så många konserter innan dess. Tyvärr. Men efter spelningen i vår kan jag konstatera att jag på ett år sett Kent, Eldkvarn & Sophie Zelmani lajv. Det är inte illa. Fattas bara Mauro också.

----------------------------------------------------------

Boro-Arsenal 2-1. Tacka fan att Gunners spelar så satans bedrövligt när dom tror att dom i själva verket är Aston Villa.

Allt är bortaställets fel!!!

Som om IFK skulle spela i grönvitt.

-----------------------------------------------------------

IFK-Djurgården i premiären i vår.

Jag insåg plötsligt, då jag såg det allsvenska schemat att IFK är i allsvenskan.

Efter 5 år i skymundan känns det fortfarande en smula overkligt.

Inga kommentarer: