torsdag, augusti 03, 2006

Va e detta?

Vad e nu detta? Bloggsmörjandet har börjat bli dagsaktuellt igen. Vadan detta?

Det krassa sanningen är väl att sommarvädret har rymt till..ja vart har det rymt? Och jag sitter inomhus mer än jag egentligen vill. Dagen har verkligen gett tristess ett ansikte. Jag har diskat. Det tog kanske 15 minuter. Annars har dagen varit seg. I DVD-spelaren försöker jag tråka mig igenom några mastodont-filmer. Det går sådär. Jag är rastlös.

Men timmarna och dagen går. Trots allt. Regnet vill aldrig sluta att falla idag.

Så här kan vi inte ha det.

Om några veckor hoppas jag få börja plugga i alla fall. Jag är visserligen "bara" reservantagen. Det var jag i fjol med men då låååångt ner på listan. Mycket högre nu så möjligheterna finns nog. Men om inte. Vad ska jag göra av hösten då?

En sak är säker.

Inte det här i alla fall.

Inga kommentarer: