måndag, augusti 07, 2006

Snart rasar det!!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Det kommer att rasa, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Eh..ett av mina IKEA-CD-SKIVSTÄLL alltså. Det rasar snart. Säckar ihop fullständigt.

Cedeskivställsmisär.

IKEA är skit. Fast bra ibland. Mest billigt. Sånt är ju bra. Jag behöver en lampa att ha i vardagsrummet. Där jag sitter och skriver detta eller ser på teve. Där behövs ljus. Inte ljust nu men i höst. Då kan det bli mörkt. Jag vill nog ha en såndär golvlampa. Har du nån hemma på vinden så hör av dig.

Vi kan förhandla på Blocket.

Eller ska jag lägga nåt bud på Tradera? Det har jag aldrig gjort.

Varesig på golvlampor eller cd-skivor med Billy Idol. Eller nån annan. Men jag vet folk som gör det. Ja inte just på Billys skivor men på andra.

"Vardagsrummet" Hela min lägenhet är ett vardagsrum. Nästan. Det är fyra steg till disken i köket härifrån. Eller nej, den tog jag förut ikväll. Efter promenaden. Ja, disken alltså. Jag vandrade genom stan och tänkte. Inte på disken. På annat. Snart är allt det här ljuvliga över. Snart är det iskalla gator. Då behöver jag vinterskor. Igen. Finns såna på Tradera? Eller ska jag gå till en skoaffär istället kanske.

Jag promenerade och sedan kom jag hem och diskade. Fattaru?

Egentligen inte. Jag är trött och lite däven. Jag ser på "Silence of the lambs" Jodie Foster är ljuvlig fast Julianne Moore är skönare. Hon tar över som Clarice i "Hannibal" Den är nog nästan ännu bättre än denna. Jo det tror jag att jag tycker. I alla fall just nu.

(Det har faktist inte rasat ännu)

Jag såg en annan film i helgen. Nån såndär fjantig komedi om kärlek. Eller vad det var. "Så kom Polly" Jennifer Aniston är rolig och vacker. Åtminstone vacker. Filmen i sig var ju inte så rolig egentligen. Fast jag skrattade nån gång tror jag. Jag minns bara inte var. Ben Stiller är rätt kul han med fast roligast är Adam Sandler. Tydligen. Det står så på en annan film jag har. "Roligast i Hollywood - Adam Sandler"

Veckans extremt intressanta debatt i löjespressen handlar om huruvida Carola röker eller inte. Guuuuuuuuuuuuuud så spännande! Fortsättning följer hela tiden. Vad röker hon? Om hon röker? Blend,Prince eller Chokladcigaretter??

Spännande. Spännande.

Kan du dina superhjältar?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=570

Jag kan mina dåligt. Bara 10 rätt. Fast det är ju rätt bra när jag tänker efter. Jag gillar ändå bara Batman.

Om att kvällspressen är ofantligt pålitliga och aldrig hittar på nånting alls kan du läsa om här:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=563240&previousRenderType=6

Undrar om Bill blev mycket arg.

Inte så mycket nytt att hurra för på DN:s kultursajt, skivavdelning. Inte film heller. Beck - Skarpt läge hade jag tänkt gå och se nån gång. Nästa helg börjar TV4 reprisera dom gamla Beck-filmerna. Det är ju på tiden. Dom har bara sänts ungefär 9,4 varv tidigare så det är på tiden fyran!!

Det var inte meningen att vara så ironisk och sarkastisk som jag nog varit ikväll. Inte heller att skriva så mycket. Det är egentligen meningslöst. ALLA HAR REDAN SLUTAT LÄSA!

Och skivstället tycks hålla sig.

Konstigt.

Det rasar nog inatt istället.

Eller när jag vill höra på den skiva som sitter i mitten.

Inga kommentarer: