onsdag, oktober 22, 2008

It's the ocean and me

Konsert med Sophie Zelmani i Stockholm igår. En underbar upplevelse även om den inte slår när jag såg henne i Norrköping. Då stod jag längst fram och fick nästan ögonkontakt. Förbandet i Stockholm var en positiv överraskning. Caro El Club Vigil med spanska influenser. Bör kollas upp. Själv införskaffade jag deras debutalbum efter konserten.

Nu är det onsdag och det är match ikväll. Men för min del är det med största sannolikhet slutmatchat på Parken för den här säsongen. Vem faen vill gå och se en betydelselös match mellan IFK och Ljungskile? IFK bjuder alla barn på gratis inträde. Stackars barn att behöva se en match mellan Ljungskile och IFK och dessutom i mörkaste oktober.

Nej bägaren har runnit över för längesen och jag besparar mig kvällens frustration. Eventuellt hinner jag se en glimt på teven. Hoppas inte.

Inga kommentarer: