söndag, november 25, 2007

Fånig intervju med mig själv

Surfade runt bland bloggar och fann dessa fåniga små frågor som jag av nån anledning svarade på.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 5 eller nåt.

Vilken svordom använder du mest: Djävulusiska möshumla.

Äger du en iPod: Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Aldrig före lunch om jag får bestämma.

Hur många resväskor äger du: En.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Jag ser ingen strand här.

Var köper du dina matvaror ifrån: en mataffär Mohahahahah

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Vilken bild då?

Har några av dina vänner barn: Ja.

Har någon någonsin kallat dig lat: Vore jävligt märkligt annars ju.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Sophie Zelmani - Memory loves you.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Oboy såklart.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Inte vad ja kan minnas.

När var senast någon stötte på dig: Inte vet jag, jag kan ändå aldrig tyda några såna signaler.

Vad åt du till middag: Ris & pepparfilé.

Använder du huvtröjor: Nej min frisyr kan ju skadas för bövelen.

Kan du vissla: Absolut.

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej.

Vem var den sista som ringde dig: sista? Du menar senaste? det var min far.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Radiobilarna!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Lägger ingen energi på att bry mig om sånt.

Tittade du på tecknat när du var liten: Självklart.

Hur många syskon har du: En storasyster.

Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på hur söt hon är..

Äger du några band t-shirts: Dom har jag nog slängt.

När flög du senast: 2003 till Grekland. Ja och hem också.

Hur många stolar står kring ditt köksbord: Jag har inget köksbord. Knappt ett kök heller för den delen.

Läser du för skojs skull: Ja, när jag inte har massa kurslitteratur att läsa.

Pratar du några andra språk: English och massor andra språk på fyllan.

Diskar du din egen disk: Vem skulle annars göra det? Hembiträde är för dyrt ju.

Har du gråtit offentligt: Skrattat så ögonen rann i så fall.

Har du en stationär dator eller en laptop: Både och.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Glad om jag slipper.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Inte nödvändigtvis.

Kan du kasta macka: En gång har jag nog lyckats.

Har du någonsin varit på Jamaica: No man.

Vad har du med dig in på bion: Film ser man bäst hemma.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Idrott & Engelska.

Gillar du att flyga flygplan: Har aldrig provat att flyga ett flygplan.

Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor. För att hon ska stå ut med mig alltså.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Vad i hela Inger Askerssons färghandel är det för fråga? Uppstår attraktion är hon väl rimligtvis attraktiv??

När sov du senast på golvet: Minns ej.

Vilken är din favoritdrink: Vodkalime.

Gillar du din boendesituation: Mycket bra.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Jag vill helst sova hela tiden.

Äter du frukost dagligen: Sällan.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ganska flexibla som student.

Vilken är din favoritfrukt: Apelsin eller vattenmelon.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: Ingen aning. Kan du inte berätta?

Tror du på liv på andra planeter: Kanske.

Tror du att Gud är man eller kvinna: Gud är väl gubben i månen?

Hur valde dina föräldrar ditt namn: Vet inte riktigt. Tror min syster var delaktig i namnet.

Gillar du senap: På en fylleburgare månne.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Förstår inte vad jag skulle få ut av det.

Sover du på sida, mage eller rygg: Vaknar alltid på rygg så jag skulle säga det.

Tycker du om att krama folk: Visst

Skulle du säga att du är trendig: Nej gudskelov!

Äger du en digitalkamera: Ja.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Jag gillar inte star wars.

Tycker du att du är attraktiv: Nja.

Vad är du allergisk mot: Politisk korrekthet.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Om det är riktigt flottigt kanske.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Anastacia Pumpfimp.

Slut på tramset!

Inga kommentarer: