torsdag, september 27, 2007

9-1

Det är fredag imorgon och en oerhört välkommen helg står för dörren. På lördag väntar Eldkvarn på Flygeln under Kulturnatten. Jag ser fram emot det löjligt mycket. Plattan Svart Blogg kommer gå för fullt dygnet innan spelningen.

Jag välkomnar också helgen som innebär att jag inte behöver släpa mig upp så där tidigt som jag gjort hela veckan. Det sliter.
-----------------------------------------------------------------------
På vägen hem från skolan gick jag till Musikbörsen och inhandlade ett puff-skydd. Främst för att spela in radioprator till kommande Centrifug. Jag testade det och det funkade oedigt (läses på östgötska) bra. Nu kan jag spela in utan att oroa mig för att det ska puffa så mätarna slår i taket när jag säger pannband.
-------------------------------------------------------------------------
Brynäs-LHC 9-1. Ombytta roller. Tiderna förändras. För några säsonger sedan var det LHC som slog Brynäs med såna siffror. Heja Boorken.
-------------------------------------------------------------------------
IFK Norrköping, Arsenal och Brynäs leder just nu sina respektive ligor. Det värmer ett härdat idrottshjärta.
--------------------------------------------------------------------------
Nu tar vi den där fredan så det blir lördag nån gång.

Inga kommentarer: