onsdag, september 19, 2007

Framtidens melodeg?

Nej ingen deg. Kanske en soppa men allra helst troligast en gyttjegröt.

Jag talar om dagens moderna teknik. Oj så smidigt och enkelt det skulle bli.

Pyttsan, när klockan slog 22 stod vi där utan ett enda ljud. Detta hade aldrig hänt i dom robusta cd-spelarna från 80-talet. Buä för ny teknik. Den stora frågan är då om Centrifug ska vara motvals och gå tillbaka till cd-spelaren eller ge datorn en ny chans.

Hm.

Nåväl. Till slut fick vi ut programmet. Låtlistan finns allaredan ute.

Nästa sändning är den 2 oktober. Samma kväll kan IFK bli helt klart för allsvenskan. Skulle det bli kvällen då stan firar tänker inte jag sitta i en radiostudio det är ett som är säkert...

I morgon m å s t e jag verkligen försöka få nåt gjort på hemtentan. Samtidigt måste jag släpa mig till Campus för grupphandledning. Det ä mycke nu.

Inga kommentarer: