fredag, augusti 17, 2007

Om att skriva på små, små tangentbord

Dags att uppdatera denna meningslösa ocean av text.

Det behövs inte, tänker du men jag gör't ändå.

Jag skriver på en nyinhandlad laptop. Jag hade glömt hur små tangentborden är på dessa maskiner.

Under veckan har jag bytt modem med bredbandsleverantörn. Jag fick ett nytt som hittils fungerar som det ska men onsdagen helt utan internet var en pärs. Huvaligen.

På den stationära anekdoten har dagen ägnats åt lite FM-lirande. Har tagit en paus nu. Arsenal har snart match mot Villa. Laget: Lehmann - Eboue, Gallas, Toure, Clichy - Quaresma, Diaby, Gilberto, Fabregas, Nasri - Henry. Stabilt.

Jag har i veckan för första gången svabbat golvet i lägenheten.

Det du.

Man kan göra mycket när man inte kan sitta vid datorn..

På måndag lirar IFK mot Sylvia. VM är slutsålt. Blir vi 15 000 på Parken?

Roth, Bamberg & Sama skadade.

Kanske blir en jämn match.

Nu ska jag steka fiskpinnar.

Inga kommentarer: