onsdag, januari 21, 2009

På fredag får jag lön!

Måndan black och utan peng
tisdag onsdag inge sväng
torsdag stannar i min säng
på fredag får jag lön

Måndan är makabert vit
tisdan onsdan samma skit
men på torsdag tänker jag på sprit
för på fredag får jag lön

På lördan är jag med
på söndan då ska allting ske
men fredan är en orgie

På måndan ris o en pripps fat
tisdag onsdag utan mat
å torsdan full hat
men på fredag får jag lön

Måndan säljer jag min kropp
tisdag onsdag utan hopp
torsdag är det hungertort
men på fredag får jag lön

På lördag e jag me
på söndan då ska allting ske
men fredan e en orgie

En helt ny situation
det känns som en miljon
på min lönespecifikation

Bjuda flickor flott
ta in på ett slott
betala allt å inte bry sig nåt

Glida före kön
känna sig helt skön
på fredag får jag lön!

/
Rally

Inga kommentarer: