måndag, januari 26, 2009

Hockey, skämtsport

Idag Linköping.
Hade inget bättre för mig framåt kvällen än att satsa lite pengar på att mitt kära (nåja) Brynäs skulle klå Modo. Men icke. Ishockey kan verkligen gå en på nerverna ibland och står det inte en domare där och förstör mina vinstchanser så gör mitt egna lag det. Fy bubblan, som nån med gott hjärta i nån serietidning hade sagt.

För min revisors intresse redovisar jag här kvällens insats och förlust.
Rätt svar inom parantes.

Bomben

Brynäs-Modo 2,3-1 (2-4)
Södertälje-HV71 2,3-1 (2-2)
LHC-Djurgården 1-2 (2-1)

Insats: hela 3 kronor
Vinst: Nixpix

Matchen

Brynäs-Modo 1,2,3-1 (2-4)

Insats: 30 kronor
Vinst: Inte en chans i helvetet även om det stod 1-1 & 2-1 ett väldigt litet tag.

Dessutom brände jag 20 spänn på två skraplotter.

53 spänn minus på spelkontot.
Värdelöst.
Imorgon nya insatser men icke på hockey.
Jäkla skämtsport.

Nu ska jag lägga mig och läsa.
Helt frivilligt.
Vart är världen på väg?

Inga kommentarer: