tisdag, mars 20, 2007

Oljud

Centrifug ikväll. Ljudet kommer nog att förvandlas till oljud på sina ställen.

Men.

Som Patrik Torsson säger så måste vi lära oss att uppskatta oljudet. När vi idag hör oljud som knaster, brak och smällar tror vi genast att det är något som är fel.

Men det ska nog funka utan några större fadäser, hoppas jag.

Man vet ju dock inte med den kära cd-läsaren så jag bottar med några skivor som backup som jag alltid gör. Det vore ju ett storartat praktfiasko om det skulle tjura just ikväll då hela programmet är förinspelat och mixat in i sista detalj.

Mitt pulverkaffe påstår sig innehålla klumpförebyggandemedel. Det kan det omöjligt göra med dom klumpar jag fått i kvällens Cappucciono. Nej, Cappuccino heter det visst.

Cappucciono var ett bra namn annars. En ny låttitel?

Sammanfattningsvis alltså:

Centrifug - klockan 22:00 ikväll på www.studentradion.nu eller 89,0 FM

Och

Kaffe med klumpar i är inte bra.

Inga kommentarer: