måndag, mars 19, 2007

Gröt

Det luktade gröt i trapphuset i morse. Jag tycker inte om gröt. Bara julgröt. Men det luktade inte julgröt. Det luktade såndär annan grågrötiggrötsgröt. Säg det snabbt femtielva gånger om du kan. Jag hann som vanligt inte med någon frukost. Inte ens en kopp kaffe. Den tar jag nu istället och på ICA vid Skvallertorget blev det en svindyr baguett istället. Jag skulle egentligen bara ta det där morronkaffet men plötsligt blev jag hungrig av att se alla smörgåsar i kyldisken.

Projektarbetet vi hållt med under februari-mars går snart i hamn. Det känns bra men inte lika bra att jag inte orkat börja med kompletteringen jag har kvar från hemtentan. 3 april skulle den visst in. Jag behöver sätta mig med det snart.

Jo, ganska snart fast inte just nu.

Jag vet. Istället för att sitta och skriva sånt här som är absolut nonsens borde jag ju börja läsa det jag ska läsa.

Men..

Snart jag lovar.

Istället lyssnar j ag på Liselott Norrelius. Hennes sköna electronica och ambientiska ljudstycken hittar du på http://www.myspace.com/liselottnorrelius

Myspace är bra och nu är Neil Young kompis med KOS.

Inga kommentarer: