tisdag, december 19, 2006

Kul lista

Hittade en kul lista i bloggrymden: http://ensam.blogsome.com/

Jag lånar den rakt av. Hoppas jag inte blir stämd.

Man ska alltså öppna alla sina musikfiler och se till att dom blandas i spelordning, låttiteln utgör svaret på frågan. Så här blev det för mig:

Hur mår du idag? Stayin alive (nästan på pricken!)

Hur har dagen varit? Mina stjärnor har slocknat (Hm, jo så munter var den inte iof)

Vilken är ditt livs historia? Bakom mina solglasögon (hmmm..)

Vilken sång beskriver dig? Socker (söt alltså!)

Hur är dina vänner? In the air tonight (hur f-n ska jag tolka det?)

Hur ser dina vänner på dig? Africa (eh..är jag lite exotisk kanske?)

Vad är det bästa med dina vänner? Always look on the brightside of life (Hahahahaha!!)

Kommer det nya vänner i ditt liv? Falling in stillness (Ehe?)

Vad tycker du om ensamhet? Get this party started (Ja så känns det när man är ensam ibland)

Hur känns ensamhet? Sit and wait (På pricken!!)

Hur känns kärlek? Don’t you want me baby? (Jo, ofta har jag känt så!)

Hittar du kärleken? Christmas day (Ojdå, måste ut och träffa folk på juldagen alltså!!)

Främsta egenskapen hos din kärlek? Värm honom ljus (Ja det måste vara en bra egenskap att hon vill värma mig)

Kommer du att gifta dig? Cecilia (Kommer jag att gifta mig med Cecilia???)

Får du några barn? Enjoy the silence (Ja, det kan ju tolkas på flera sätt..)

Får du ett lyckligt liv? Brofjården-Åskan (Ett liv med blixt och dunder??)

Vad skall du göra med ditt liv? Nattens drömmar (Ska jag fortsätta så här alltså?)

Så blir ditt liv: Jag älskar dig ditt helvete (Hm..låter intressant)

Så blir resten av veckan: Brev till 10:e våningen (Hm, kanske alla julkort jag kommer att få?)

Så vaknar du imorgon bitti: Det ligger i luften (Intressant)

Vilken sång kommer att spelas på din begravning? I en rosa helikopter (Nu var det inte roligt längre)

Inga kommentarer: