fredag, september 22, 2006

Snart hälg

Torsdag kväll. Jag kopplar av med Kjell Alinge i radion. Alltid lika skönt. "Centrifugs" radiopremiär i tisdags gick tämligen väl. Även om jag knappt hade lärt känna mixerbordet tror jag att jag fick ordning på det och av bandningen av programmet att döma så lät det bra.

Låtlistan finns nu på http://centrifug.blogspot.com

Om 2 veckor sänder vi igen och snart börjar mediadelen med Audio & Video.

Jag skulle gärna ägna mig åt audio resten av utbildningen om jag fick...

Sportnarkomanen i mig gläds över Brynäs premiärvinst i Elitserien. Jag kan inte se så mycket hockey eftersom jag saknar Canal+. Fotboll däremot ser jag mycket tack vare webben. Från Asien streamas Premier League ut och i söndags såg jag Arsenal mot United med ganska skaplig bildkvalité.

Jag har skaffat lite ljus i lägenheten till hösten också. I måndags gick jag till lampaffärn och köpte en golvlampa för halva priset. Ett riktigt klipp!! och lyser gör det också.

Marit Bergmans, Karin Ströms, Bo Kaspers & Anna Ternheims nya skivor finns snart i min samling.

Det blir nog ljuv musik.

Inga kommentarer: