fredag, september 29, 2006

Inte bra

Detta bådar inte gott för tisdagen.

En superförkylning rusar genom kroppen. Den kom som Erix Blix från klar himmel i morse med halsont och dunderdysningar.

Jag hoppas det kan vara en sån där endagsförkylning som försvinner lika snabbt som den kommer. I annat fall får jag stärka halsen med något starkt i morgon och trycka i mig halstabletter på tisdag när program 2 av Centrifug kablas ut.

Jag får nog vara lite sparsam med rösten under morgondagens match, känner jag IFK rätt finns det inte så mycket att skriva över ändå. Eller så är det just det det gör, hm..

Seminariet avklarat men zappaflong så kom nästa uppgift.

Aja det får väl överlevas det med.

Klicka nu över till http://centrifug.blogspot.com så ska jag skriva lite vad vi kommer spela för musik på tisdag.

Adjö.

Inga kommentarer: