fredag, september 22, 2006

Har världen blivit galen?

Is the world goin crazy?

Ja det visste vi väl redan.

Men nog sker underliga ting ibland.

Som att..

Maud kommer att bli minister..

..och den där KD-mannen jag hela tiden glömmer namnet på.

Han ser rätt så livsfarlig ut.

Han är nog med i tjocka sekten.

Folkpartiet vill införa ordningsbetyg.

Okej, inte så jättegalet kanske. Men jag tror på ordning utan betyg.

Vem blir skolminister förresten?

Vem ÄR skolminister nu??

Jag har ingen koll på politik egentligen. Det är kanske tur.

Kommer Carl Bildt göra comeback nu?

Det vore kanske underhållande för åtminstone den politiska satiren som måste stå tomhänt nu när Göran & co byts ut.

Läste förresten en tecknad politisk satir i senaste Ernie. Göran låg i ett badkar fullt med rosor. Sitt eget Rosen-bad.

Mer galet.

Kjell spelar Christina Aguilera och rekommenderar oss att lyssna på Justin Timberlakes senaste.

Låter riktigt crazy.

Eller så har han sett eller hört något som vi andra missat.

Eller så driver han bara med oss.

Jag begraver mig själv i den tjocka kurslitteraturen. Jag längtar tills vi får börja praktisera dom olika medierna istället.

Detta är ju öken.

Psst..förresten så finns låtlistan från tisdagens sändning nu på http://centrifug.blogspot.com

Det har jag redan skrivit men jag ville tala om det igen.

Inga kommentarer: