lördag, juni 03, 2006

Fest

Lördagen har inte bjudit till några roliga aktiviteter så här långt. Senare i kväll kanske. Jag har ägnat dagen till att städa och göra rent på dom där ställena som man annars inte orkar göra rent på. Det behövs ju men inte är det roligt inte.

Om en vecka börjar Fotbolls-VM. Det blir nog många roliga matcher och äntligen får man se något som kan kallas för riktiga fotbollsfester. Lite fotbollsfest blir det dock redan på måndag när IFK möter Åtvidaberg. Runt 2-3000 Pekingfanz väntas inklusive jag själv. Hoppas bara jag blir bättre i min hals och inte hostar så mycket så jag kan sjunga lite jag med.

Det är sommar i luften på riktigt. Sol och varmt för andra dagen i rad. Värmebölja!? Nja, vi ska väl lugna oss lite.

Hur som helst, sommaren kommer mer och mer.

Ljuvliga stunder väntar. Hoppas jag.

Inga kommentarer: