onsdag, september 02, 2009

Totalt jävla mörker

Nej jag mår bra.

Men Totalt jävla mörker är ett trevligt namn på en musikgrupp, tycker ni inte? Haha, jag snubblade över detta band igår kväll som man ibland gör på det däringa Spotify. Har det inte blivit mer reklam på sistone säg eller är det bara jag?

Totalt jävla mörker, dom gör såndär musik där man inte kan höra ett ord av vad som sjungs så jag har ju ingen aning. Lite roligt vore det om dom sjöng om guld och gröna skogar men det vore kanske otippat. Sjöng och sjöng förresten, vrålar och gapar är vad dom gör.

Jag säger sånt eftersom jag inte förväntar mig att fans av just sån musik tittar in här och därför inte kommer hota mig med slanggurkor eller andra tillhyggen.

Den här låten tyckte jag var lite småtrevlig, men så är jag ju rätt svag för när man blandar in prat i musik. Nu är kanske inte texten så upplyftande men hey! det är Totalt jävla mörker vi snackar om va. Visst är det Lennart Jähkels röst förresten?



Man skulle bo i norrland. Eller så skulle man inte det. Men mygg har dom.

Lysande namn är det dock. Totalt jävla mörker. Hah!
Snart är vi där.

(Tänk att Totalt jävla mörker fick den här bloggens längsta inlägg på länge)
Det trodde ni inte!
Inte jag heller. Vafan håller jag på med egentligen?

Det hade ju räckt med namnet och länken till låten.
My bad!
Nu slutar jag.
Förlåt.

Inga kommentarer: