tisdag, september 15, 2009

Ingenting gör mig så glad

Okej, dags att ta tag i livet igen.
Fotbollen är mörkret i min värld just nu men tiden när jag tog fotbollsresultat personligt är förbi - som tur är men ändå. Fy fan. Dessutom var det här mer än ett resultat. Det var svineri på högsta nivå.

Jäkla effektiv dag detta blev. Först work och sedan dom där ärendena på stan som gick åt pipan sist. Nu hade jag skallen med mig och nu verkar det funka som det ska igen. Traskandet genom Drottninggatan går dock inte att genomföra längre. Jag tycker att pärmligisterna borde respektera att man säger nej inte idag (HELLER) men nu springer dom ifatt mig också. Jädra blomkorvsbanditer.

Har även hunnit med att beställa ett gäng skivor. Jag kände att jag behövde det. Snart landar Winnerbäcks nya, Magnus Carlsons bästa & Katie Meluas samling på min hallmatta!

Inga kommentarer: