tisdag, juni 12, 2007

Kvällsluft

Jag sitter med fönstret öppet och skriver detta. Kvällsluften i Norrköping ikväll är riktigt fräsch efter eftermiddagens regnskur och då det råder balkongbrist i min lägenhet duger ett öppet fönster utmärkt. Måsarna skriar och om jag blundar så känns det nästan som att sitta vid havet. Tyvärr ser jag bara betonghäck när jag slår upp ögonlocken igen.

Skolan är officiellt slut och jag har semester men det hänger en restuppgift över mig som jag inte orkat bry mig om. Jag har till på fredag på mig så i morgon ska jag försöka få den ur världen så jag kan gå ut i sommaren med gott samvete.

Jag har absolut inga planer för den här sommaren. Det får bli vad det blir. Lite sugen på Stockholm och Bajen-IFK på torsdag.

Annars händer inte så mycket just nu. Min kropp håller på att slå om till lågfart så den där uppgiften kanske jag borde ta tag i innan hjärnan förställs i standby-läge...

Inga kommentarer: