måndag, juli 31, 2006

Gamla Brogatan

I morgon ett besök i vår kungliga huvudstad. Jag vill hitta till Record & Cd Exchange på Gamla Brogatan. Jag har aldrig varit där men den ska vara bra.

Har jag hört.

Jag minns att Kjell berättade om en skivaffär på Gamla Brogatan en gång. Kan det vara samma?

Annars är skivutbudet ganska bra i Stockholm. Bättre än i Norrköping. Här finns Vaxkupan men det är allt. Skivbutikerna verkar snart vara ett minne blott. Alla är snart online.

Men det finns bra skivbutiker online. Jag har tidigare här skrivit om Häpna och Komplott. Jag har beställt en del därifrån.

Nattens oas. Utanför mitt fönster är det som en oas av ljus som lyser upp sommarnatten. Det är ganska vackert. Om man är på det humöret. Och det kanske man är.

Ibland.

Nej nu sängen så jag orkar ta mig upp i tid.

Tjenare.

Inga kommentarer: