tisdag, maj 20, 2008

Sjukt

Om det är nåt som är sjukt så är det jag. Sedan i torsdags har en vårförkylning intagit min kropp. Nu känns det ändå som den är på väg mot reträtt tack vare doping från apoteket.
------------------------------------------------------------------------------------------
Mitt i hostattackerna lade min gamla T100 av. Den var stendöd framåt söndagskvällen. Det är för sorgligt men jag fick nästan panik. Här tänker man att så skönt det är att stänga av mobilen och slippa vara nådd emellanåt men här kom istället stresspaniken över att inte kunna vara nådd. Förskräckligt egentligen. Jag stapplade i alla fall ner till Telenor och kom hem med en ny telefon som tydligen kan det mesta. Jag undrade mest om det gick att ringa med den. Det gjorde det.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Projektet med Radjon kommer troligen att gå i graven. Det känns lite knepigt att ha en kanal med bara ett program. Centrifug kommer dock att bestå söndagar 22-24. Åtminstone över sommaren.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Nu måste jag gå iväg och hosta lite till.

Inga kommentarer: