söndag, maj 18, 2008

Ikväll ikväll ikväll

Vad vill du höra?

Några av er glada laxar som läser den här smörjan kanske lyssnar på den andra smörjan som sänds söndagar 22 till midnatt på www.radjon.nu. Ni är hur som helst urdåliga på att göra
er röst hörd så nu slänger jag ut frågan rätt ut i cyberspace.

VAD VILL DU HÖRA FÖR LÅTAR I CENTRIFUG????

Surfa in på Radjon eller Centrifug, följ skicka-mejl-hänvisningarna och berätta för mig vad jag ska spela - eller ännu enklare, lämna en kommentar här nere.

När du gjort det gör du vad du vill innan det blir söndag och 22:00 då surfar du givetvis in på Radjon igen och lyssnar på ett brännhett nytt CENTRIFUG. Söndagens program innehåller faktiskt en lyssnarönskning så tro inte att det inte lönar sig.

Om det lönar sig att lyssna på söndag? DET VILL JAG LOVA. Jo, det vill jag. Jag vill väldigt gärna lova men att vara på den säkra sidan är aldrig enkelt. Smaken är ju delad. Därför försöker vi att byta rakblad mer än ofta. Men om jag säger Mr Morricone, Fröken Ciccone, Herr Wadling och allas älskling Monica inser du ju att detta inte kan missas.

Söndag 22 till midnatt. Sommaren fortsätter. Åtminstone i Centrifug.

Inga kommentarer: