söndag, juli 05, 2009

Sunday bloody sunday

Jaha så what's up to date?

*Rätt skönt att den tryckande hettan inte blir så tryckande kommande vecka, missförstå mig inte nu, jag tycker ju om tryckare men nån jävla måtta får det ju vara!

*Beställde medlemskap i Arsenal Sweden. Gött. Nu blir det lite billigare på o'learys under säsongen. Dessutom kunde jag inte låta bli att inhandla en snygg röd t-shirt.

*Inhandla ja. Lite dyr vecka och då har jag inte köpt en enda skiva! Knas. Men kläder ska ju också behövas ibland har jag hört.

*Fast biljetten till bobhund får väl likställas med ett skivköp.

*Promenera runt Strömmen en het sommardag i denna stad är faktiskt rätt okej. Man skulle bara haft en strand på promenadavstånd så vore det lycka.

*Har kanske en ny lägenhet på gång. Hoppas hoppas!

*Ett par filmer fladdrade förbi. Nya De ofrivilliga och gamla Badjävlar. Det är en tvättäkta svensk klassiker det. Kanske ingen jättehöjdare men fotot och den svenska sommaren på film slår aldrig fel. Dessutom gör Ernst Günther en härlig rollfigur. Stanna för en silljävels skull? nejdu! Lägenhetsbråket mellan fyllehundarna är ju också storslaget.


*Konserten var inte bra, den var tokbra!

*Snoka lyckades vinna en match. Hurra va' bra.

*Nu måste jag köpa kaffe, igen.

Inga kommentarer: