måndag, juli 20, 2009

Det här ska bli den bästa...

Den bästa dagen i mitt liv sjöng Marie Fredriksson. Den har jag nog inte kommit till ännu men innan jag ryker med i svininfluensan ska jag försöka ha den bästa hösten i mitt liv. Åtminstone. Höstar och jag brukar inte synka, åtminstone inte efter 1 oktober men just den 1 oktober 2009 kommer bli en bra dag (såvida jag inte redan här åkt på svininfluensa) för det är då jag flyttar till min lägenhet på Korsgatan 17 A. Det ska bli grymt skönt och jag önskar nästan sommaren vore slut..nej nästan sa jag.

There's a little summer left, som George sa. Just nu ser jag mest fram emot att få se Anna Järvinen den 8 augusti. Sen kan hösten och oktober få komma.

Jag undrar om jag skulle börja flyttpacka? Det där förrådet som är mitt har jag nog inte varit nere i sen..jag flyttade in??

Jo, jag tror jag ska leta reda på lite flyttkartonger i alla fall.

Man vet att man inte gör någon nytta när man gör meningslösa quiz på facebook..sluta!

Inga kommentarer: