lördag, juli 25, 2009

Jag sitter här och geggar mest på lek

Det känns bra att den här lördagen som strax övergår i söndag blev lugn. Det har varit mycket
på sista tiden som påfrestat framför allt ekonomin. Jag hade tänkt ha en lugn fredag också men det blev istället Trädgårn och på tok för många öl. Ett jädra härligt ställe dock, känns som man sitter i trädgårn..höhö. Jag fick en cigarett av en amerikanska, har jag svininfluensa nu?

Visst är det gott att leva på sommaren men nog borde jag spara lite mer nu med tanke på flytten i höst, jag ska införskaffa köksbord, köksstolar (jag har snart ett kök, hurra!) balkongstolar, eventuellt ett nytt bord till vardagsrummet eller om jag satsar på en skön fåtölj istället där jag kan sitta och läppja på en whisky om jag nu hade gillat whiskey. Det kanske går lika bra med blandsaft.

Fick en släng av panik då mobilen inte ville vara med längre (nej jag drack inte upp den) Eftersom mitt abbonemang har ett år kvar och inte kan förlängas just nu trodde jag att jag skulle få punga ut för en ny telefon men telenor var schyssta och för en hundring extra i månaden har jag nu en splitter ny Sony Ericsson W508.

Mer då? Var ute i Linköping (jodå, det regnade) där jag travade upp på vinden där jag fann mina gamla tv-spel. Nintendo, Sega mega drive & Playstation. Tyvärr valde jag att plocka med mig playstation till Norrköping för att upptäcka att det inte fungerade. Nu hade jag alltså kunnat ligga och spela Super Mario Bros. Fanken.

Inga kommentarer: