tisdag, juli 21, 2009

Pontus & Amerikanerna

Eh, en skiva som utkom 1991 långt innan den blogsfäriska dimman intog världen, kan man värkligen skriva om det här?

Ja det kan jag ditt spån eftersom det här är min plats i cyberrymden och där jag är enfaldig, nej enväldig härskare.

Så därför tänker jag nu hylla en skiva från 1991 som jag inte ens har men som jag fann via det däringa spotify.

Nu har jag redan skrivit på tok för mycket innan jag ens har kommit till sak. Salabrajka också!

Nu blir det ju fel det här också eftersom det är inte är en enskild platta jag från och med snart hyllar utan hela den här gruppens existens.

Nä nu kan jag ju för skråen knappt skriva nåt innan det blir för långt och du där på din sida av den här cyberlinan gäspar käkarna helt ur led.

Istället säger jag. Pontus & amerikanerna. Tack som fan. Detta är grymt och vet du om man kan få tag på någon av deras skivor så hör av dig nu genast och direkt!

På det kör vi en av bandets grymma låtar.

Inga kommentarer: