söndag, mars 15, 2009

Denna dagen ett liv?

Och ett sånt liv sen.
Jag har ändå hunnit med en hel del som att ta itu med monsterdisken (nu skriver du om
att diska här igen, sluta!!) Jo, men jag gjorde det till slut och gjorde inte som Jocke i Pondus som dricker kaffet direkt ur kaffepannan när alla muggar var odiskade..

Jag har även hunnit med att tacka nej till en lägenhet. Den hade visserligen balkong men utsikt och intag av avgaser är inte vad jag drömmer om. Då kan jag hellre vänta lite så kanske det dyker upp något trevligare som en balkong mot innergård. Får man drömma om sånt? Jo det får man. Allting annat man drömmer om brukar krascha så nåt ska väl slå in nån gång.

Har även sett en fullständigt värdelös svensk fars i dvd-spelaren. Lögn i helvete med Peter Dalle och Robert Gustafsson. Jag är inte så mycket för fars så det var ju knasigt att hyra den överhuvudtaget.

Fotboll blev det givetvis. Arsenal krossade Svartbränt med 4-0 som hade vart 8-0 om inte
en viss dansk besudlat planen med sin oduglighet.

Annars gör jag inte så mycket annat än att med en viss besatthet lyssna på Thåströms nya. Så jäkla jävla bra. Bäst bland allt bra gillar jag nog Över sundet som är en del 2 av Fanfanfan från förra skivan.

Kärlek är för dom.
Om ni nu trodde nåt annat alltså.

Nu är det kokta fläsket stekt ännu en gång.

Inga kommentarer: