onsdag, juli 02, 2008

If i could turn back time

Svisch svosch dish.

Det var som att färdas tillbaka i tiden igen. Tillbaka till tiden som var den bästa.

Det var en ren nöjestripp. En tripp som innehöll glädje, skratt, tårar. Tårar av glädje och tårar av skratt. God mat, god dryck, hot legs, vacker miljö och natur, the duty free shop, ännu mera skratt och så hot legs igen.

Hot legs?

Ja jösses vilka spiror..

Musiken var dock inte av samma klass som den vi alltid lyssnade på under den där tiden.

Men vad gjorde det.

Jag dansade ändå.

Osannolikt nog.

Plötsligt händer det.

Sen haglade minnena.

Om allt från den där tiden.

Tyvärr passerade alltsammans alldeles för fort.

Hemma igen nu och inombords känner jag mig väldigt tom.

Jag vill tillbaka till den bästa tiden istället.

Jag kommer tänka tillbaka på den här trippen länge.

Jag kommer minnas återseendet, skratten och så hot legs förstås..

Tack för en alldeles sagolik nöjestripp.

Vi måste snart göra om det.

Tills vi ses igen är den här utflykten fastsvetsad i minnesbanken.

Tack.

Inga kommentarer: