måndag, november 20, 2006

Skojiga mejl

Det kommer skojiga mejl till min mejlbox.

Inte så många låtönskningar till Centrifug ännu, dock.

Kommer du på nåt du vill höra så mejla genast

Men det kommer mejl från Sudan, Budan eller Uzbekistan. Dock sällan från Iran. Det står ofta att jag har vunnit DET STORA MEGAPRISET!! eller att någon vänlig själ kommer skänka mig flera driljoner.

Jag läser dom sällan, numera. Det kommer för mycket skräp. Jag har frivilligt gått med på en mailinglista som är av högsta klass. När det gäller ovesäntligheter. Kjell:s PP22. Gå med du också.

November går långsamt. Som väntat. Ge oss åtminstone december och lite julkänsla.

Suck.

Blomma lämnar Kalmar och kommer hem? Jag tror nästan det efter att ha läst detta.

"Jag tror att VI har stora möjligheter att gå upp"

Bara Micke-Magi kan ge honom det där 3-årskontraktet nån gång.

På onsdag firas det med salut när den nya Seinfeld-deveden kommer.

I helgen hyrde jag en annan devedee. "Dag & Natt" Den var mörk. Och flottig. Devedee-läsaren kunde inte läsa stundtals. Där har vi tjusningen med den nya briljanta digitala tekniken!

Tidigare i veckan såg jag "Om jag vänder mig om" Den var inte flottig alls. Novemberkänsla. Det var mycket grått och mörkt och känslomässiga utbrott på avgrundsnivå. Dom skrek mest hela filmen. Skådespeleriet stundtals fantastiskt. Pernilla August i synnerhet.

Efter dessa dysterkvistare behöver jag en skrattfestival.

Seinfeld 7 blir bra.

Inga kommentarer: