måndag, februari 09, 2009

Skräddar'n sa nej

Där blir det nej - bestämt nej!

Jag hade en drömlägenhet på kornet. Belägrad (belägrad??) mitt emellan Campus (som jag förväntar mig själv att återvända till) och Idrottsparken som är mitt andra hem sommartid. Dessutom i ett betydligt mysigare område än det nuvarande som jag lättast beskriver som Betonghäck. Men det var för bra för att vara sant. Lägenheten gled mig ur händerna men jag ger mig inte. Innan sommaren vill jag hitta en schysst lägenhet med balkong. Jag står inte ut en sommar till här i betongen.

Några dagars jobb väntar. Det kan behövas såväl ekonomiskt som mentalt. Jag har degat ihop alldeles fullständigt på sistone. Här krävs lite skärpning.

Tottenham-Arsenal 0-0. Gunners är i bedrövlig form men jag är glad att ledningen inte reagerar som i Chelski. Läste att Scolari fått foten idag. Känns lite som en överreaktion. I höstas spelade Chelski en fotboll som jag bara sett Arsenal göra.

Inga kommentarer: