söndag, februari 22, 2009

Men för fan!

Det är på tiden för den här bloggen att plocka fram den stora sågen och gnälla utan dess like.

Here it comes!

Snö!
Vart i hela heliga andersson kom det här ifrån?
Jo, uppifrån.
HAHAHAHAHHAAAAAAHEHEE.
Men så fruktansvärt tölpigt gjort när vi går här nere och väntar på vår. Snön bara vräker ner. Jag stod och väntade på det ljuva livet med treans spårvagn i går natt som tog mig tillbaka till stan. Vi åkte igenom ett snölandskap. Jag gillade det inte. Nu ska vår stunda i mina kvarter.
Snö.

Men för fan!

Oldsberg slutar med På spåret! Det är veckans stora medianyhet.
Kan säga så här att om SVT går vidare med programmet med ny programledare lär man göra samma misstag när man bytte ut Björne eller när TV4 satte in Adam Kalsing i Jeopardy.
Det finns två vägar att gå här. Antingen är På spåret nedlagt om ett år eller så är Oldsberg åter inkastad på järnvägarna.

Men för fan!

Arsenal! Vad sysslar ni med?
Inte ens ryssen fick fart på spelet även om han låg bakom allt som luktade målchans. Det blir en 5:e plats i år. Illa, mycket illa. Men skadelistan är också sjuk. Där sitter Fabregas, Rosicky, Walcott osså Eduardo på nytt.

Men för fan!

Melodifestival!
Jag har sett det två veckor i rad. Nästan frivilligt.

Men för fan!

Göta Kanal III har premiär nästa jul.

Men för fan!

Carola gör ny skiva.

Men för fan!

Jag har ännu inte hämtat ut mitt skivpaket.

Men för fan!

Okej nu räcker det.
Nu ska jag dricka en kopp Gevalia och se på Skid-VM.
Snöfall på tv för min del.

Jo förresten.
Thåströms nya är ju grym, trodde ni nåt annat?

2 kommentarer:

Robert sa...

Lite mycket med neggar här tycker jag. Du slipper iaf skotta blötsnö! :) Härligt med snö när det ändå inte blir vår på ett tag. Igår var ju melodifestivalen ovanligt bra för att vara melodifestival förutom att jag inte fattar hur Rickfors kan sänka sig till den nivån.

Dennis sa...

Ja när man otippat hamnar framför den där melodegfestivalen utan en aning vilka som är med blir man en aning chockad. Rickfors & Lili&Susie liksom..vad är det som händer?

Härligt med snö? I december möjligtvis.