fredag, juni 27, 2008

Sommaren som försvann

Snart drar jag.
Checking out.
Lämnar stan.

En minisemester hägrar.
Skönt.
Jag vill lämna allt ett tag.

Söndagens final kommer jag ge blanka fan i (främst för att jag sannolikt varken har tid eller ens lust) men jag hoppas att Spanien vinner, mest för Super-Cescs skull. Jag ser hellre fram mot höstångest på Parken och till Arsenals augustipremiär. Landslagsfotboll i all ära, det är trevligt att luta sig tillbaka med en kall pilsner och se en match utan några som helst nerver men jag längtar efter att mina klubblag ska börja göra min vardag fullständigt miserabel igen..

Fast egentligen loggade jag bara in för att gnälla över sommaren som försvann. Det kanske är
en bra låttiel. Något för KOS att ta tag i minsann. Nåväl, sommaren försvann någonstans efter
min födelsedag. Jag var ute i Ljungsbro och njöt, sen kom jag hem och dom mörka molnen hopade sig.

Jag har bildbevis.


Inga kommentarer: