torsdag, oktober 05, 2006

Om Micke Magi & Radiobilder

Jag läser i dagens lokalpress att IFK Norrköping eminente klubbdirektör håller på att nonchalant avverka ännu en mittfältskugge. 2004 försvann Blomma tack vare inkompetente Micke-Magi och nu är Pierre Gallo på väg bort.

"Han har fått ett förslag, han har tackat nej. Antingen går vi vidare eller så gör vi det inte"

En syrlig kommentar av Micke-Magi som jag av hela mitt hjärta önskar kunde få ett jobb någon annanstans.

Han vill säkert väl men kan bara inte.

Kan inte någon kunnig människa ta över sportchefsrollen så vi slipper denna härdsmälta?

Hörde också att "Sama" kanske väljer Sylvia istället för IFK.

Det är nog Micke-Magis fel det med.

Väntar med spänning på dom sjuttielva nyförvärven han tänker ta hit i vinter.

Det är inte så att Gallo gjort någon supersäsong men killen besitter en kvalité som resten av IFK:s centrala mittfältare inte har - att kunna slå passningar till rätt adress!

Och Walle är nog för dyr att köpa loss så där spricker tydligen mina två önske-värvningar på tidigt stadium.

Men vadå, IFK har ju en 26-åring från division 3 på provspel.

Tiderna förändras.

Jag har fortfarande svårt att acceptera detta faktum.

Suck.
Dansk media avslöjar ikväll att Calle Bildt kommer bli utrikesminister.
Å fan.
"Eurrrrrrrrrrrrropa"

Slutligen radio i bild.

Inga kommentarer: