måndag, augusti 31, 2009

Vissa dagar

Blå måndag. Njae. Fyra nyanser av höst kanske. Jag vaknade av budskapet Höst i City! hissade på flaggstängerna utanför mitt fönster. Nog kände jag höstvindarna alltid. Jag möttes också av budskapet att brevlådan utanför minsann ska tagas bort och att jag tydligen får besök av en sotare? nästa måndag. Det var nästan för många budskap på en och samma gång.

Nu måste jag boka släpkärra till flytten om en månad och eventuellt börja flyttpacka.


Hit ska jag!


Vissa drömmar är så starka att de krossar en
andra drömmar mer som löften och man kan ge dom tid.

Det finns tider då jag kämpar för att livet ska följa min plan

andra tider då kan jag ta det för vad det är.
/TAW

2 kommentarer:

Simon sa...

Blå, city och flyttpacka i samma inlägg, hmm, du håller inte på att göra en Adebayor och Toure va Dennis?

Dennis sa...

Hahaha!
Icke, jag byter ju upp mig inte ner!